Ygtek benim kızımda 15ağustos doğumlu, iştahı çok var sürekli yeme isteği var herşeyde ağzını açıyor yemek istiyor bende öyle olunca tadımlara başlamak istedim yoğurt tattırdım biraz bide elmanın suyundan verdim azcık😁 çok sevdi ama doktor kontrolüne gittiğimizde 6 ay olmadan kesinlikle önermiyorum dedi şuan sadece su verebilirsin dedi oda en fazla yarım çay bardağı kadarmış, zaten onuda pek içmek istemez bebekler dedi, bende şuan durdum 6.ayı bekliyorum😊