Aynısını yaşadım
Tokken emzirmemeye çalıştım, ısıracağını anladığımda elimi ağzına sokuyordum, doyduğunda ısrar etmiyordum. Aslında yapılacak pek bir şey de yok çok küçükler anlamıyorlarsa bende kessem mi diye düşündüm çok yara oldu sağıp verdim sağım daha az acıttı ama galiba diş dönemi olduğu için yapıyorlar sonra kendiliğinden geçti