zeynepppac Kıyamamya önce sakin olun,nesi var en iyi siz anlarsınız,bez sayısını kontrol edin aç mı tok mu belli olur, doymuyor olabilir ,ayrıca ilk zamanlar çoğu bebek böyle ,zaman geçtikçe herşey düzene oturuyor ,ayrıca nekadar gazını çıkarırsanız çıkarın tüm gazı çıkmaz sancisi vardır ondan ağlıyordur daha çok küçük,benim bebeğim çok gazliydi heleki akşam bir ağlardı saatlerce susmazdi,her geçen gün düzeldi ,banyo yaptirın bol bol masaj yapin iyi gelir inşallah 🌺