One-life biranneningunluguuuu 2015 fiesta ve 2018 clio icon kullandım ikisinde çok iyiydi hem küçük hem konforlu
Hosgeldinbebekk biranneningunluguuuu evet hiç bi sorun yaşamadım model yükseltmek için sattım . Kolay park ediyordum yeni öğrendiğim dönemde ideal oldu
Ozgebegum biranneningunluguuuu merhaba biz 2020 clio satıyoruz sürümü kolay cok rahat bir araç düşünürseniz link atabilirim 😊
hifakus biranneningunluguuuu Opel Corsa kullanımı çok kolay. Hatta şu an satacağız o kadar üzgünüm ki. Büyük araba alacağız yoksa hayatta sattirmam. Öncesi de i20 o da güzeldi ama Corsa daha kolay sanki
limonzeytinmom biranneningunluguuuu 500l var bizde cok tatlı iyi hem heryere sıgıyor hemde içi geniş bagajı falan cocuklu aile için
denizalismom biranneningunluguuuu Opel corsa ilk arabamdı çok memnundum her yere çok rahat park ediyordum