elifbuse06 oioi aldım önlüğü vs acayip gereksiz
Normal silikon set alın ahşap olmaz bence. Çok pahalı almayın muhtemelen o tabakları yere firlatmaktan başka Bi ise yaramayacak. Siz şimdilik uygun kendi kullanacağız şekilde alın sonra güzel alın jendi yemeğe başlayınca. Bir de önlüğü onu toplayan ve kollarına kadar kapalı olandan oneririm