nbanba 6 aylık bebeğim emziriyorum ama gece uykusunda sadece mama veriyordum şimdi biraktiramiyorum mamasiz uykuya dalmiyo dalsada hemen uyaniyo. Püre çorba vs yapsam mama yerine
Irmakmelegim nbanba 6 aylık bebek mama vermeniz kötü bisey deil ki emin olun daha iyi şuan tadım ayindasiniz ana gıda anne sütü ve mamadir bebeğinizin mama öcü deil tehlikeli bisi deil
Gulgok12 nbanba daha çok küçük bebeğiniz benim oğlum 9 aylık hala mama içerek uyuyor gece de mama içiyor uyanıp . Oğlum 8 aylıkken doğru düzgün yemeye başladı zaten . Öncesinde iki kaşık yiyor sonra istemiyordu .
nbanba Irmakmelegim evet ama emzirmek daha kolay tam EmZirip uyutuyorum dalıyor hop agliyo mama verince hemen uyuyo
dambiik nbanba çünkü mama daha doyurucu o yüzden mamayı yedirdikten sonra tamamen doyduğu için uykuya daha çabuk geçiyor