arifesnlv ben lansinohun tekli olanini kullandım gayet güzel 5 farklı çekim gücü var ve 2 farklı çekme fonksiyonu var ve süt saklama poşetlerine direk sağım yapabiliyorsun ama keşke ikili olanı alsaydım demedim değil çünkü ikisini aynı anda sağım yapınca daha çabuk bitiyor işin 😂