Papatya-eylul88 Kızlar bebegim 7 aylık bacaklarinda üst bacakta bogum oluyor ya sol tarafinda sagdan daha fazla ?kalça çıkıklığımı oluyor bu?öyle biliyorum ben.bilen yazabilirmi lütfenn
MinikPandam_ Papatya-eylul88 direkt kalça cikigi demek değildir ama baktırmakta fayda var. 1. Ya da 2. ayda ultrasonla bakiliyordu götürmüş muydunuz
Noriye Papatya-eylul88 benim oğlumda öyleydi bir sorun olmadı hatta doktoru da bir daha bakılsın dedi ama şükür yürüyor birinde 3 boğum diğerin de iki vardı
1zeynosileannis Papatya-eylul88 bir bacağını çok daha fazla hareket ettirmiş olabilir mi? Benim bebeğim hep sol bacağını oynatiyordu hareket ettirmedigi daha boğumlu vura vura inceltti diğerini diyorduk. 2 yaşına geldi hala birisi biraz daha ince
MinikPandam_ Papatya-eylul88 zannetmiyorum ama bu gidin doktora danışın kafanız rahat olur en azından
Papatya-eylul88 Noriye bizim iki bakacaktada 1 er tane yani sag bacakta 1 sol bacaktada 1 tane ama soldaki sağa göre daha fazla
Noriye Papatya-eylul88 boyu uzun mu bilmem ki her çocukta farklı oluyor ama bisey olacağını sanmiyorum çünkü olan belli oluyor hemen
Derin_su Kesin kalça çıkığı demek değil ama bizde sonradan farkettik boğumlarının eşit olmadığını Film çekildi kalça gelişim geriliği çıktı doktora götürmekte fayda var sonradan olabiliyor yani
Papatya-eylul88 Noriye 1zeynosileannis dr.sordum canlarım inceledi.bu kiloya gore normal dedi.hatta birsz fazla oldugunu söyledi kilosunun.dogdugunda usg cektirdinuzmi dedi kalça içjn evet dedjm
Papatya-eylul88 Noriye evet çok sukur canm.dr.inceledi o sekilde söyledi.gerek olsa usg isterdi diye düşunüyorum bende.