dandinikoo Kızlar havalar ısındı malumunuz bebeğim çok terliyor atlet ve ince badi giydiriyorum yine de ter içinde kalıyor kısa kollu giydiren var mı ya giydirsem mi
biannemeselesi dandinikoo Aydında yaşıyoruz, biz evde tişörtler geçti. Sürekli yerde oyun oynadığı için bacakları üşüyormuş 🤣 Ama dışarı çıkarken şort/tişörte geçtik.
serifelm dandinikoo biz 7 aylığız ben hava güneşli ve güzelse esmiyorsa tişört giydiriyorum altına bazen şort bazen eşofman havaya göre hareket ediyorum doğduğundan beri sıkmamaya çalışıyorum nasıl alışırsa öyle gider çok sıkı sıkı giydirirsem en ufak esinti de daha çabuk hasta olur dozunda giydirmek en iyisi
DevosMom dandinikoo yani ben giydiriyorum kısa kollu çoğunlukla da, eviniz kaç derece önemli olan o. Ben giydiriyorum derim evin derecesi düşüktür çocuk hasta olur mesela o yüzden ev derecesine göre giydirin
EbruBoluKaya Gece zıbınla yatıyoruz. Dışarı çıkarkende hava durumuna göre zıbınla yada tişört şortla çıkıyoruz 1 aydır 6,5 aylığız Fethiye’de yaşıyoruz
zehraumut27 dandinikoo benim oğlum 5 aylık sadece kısa kollu atlet tarzı zıbınla uyutuyorum gün için de zıbın sadece zıbın olmasına rağmen terliyor oda sıcaklığı 27 28 bu arada 2 gündür hava azıcık soğuk evin içi 24 derece sadece ince badiler giydiriyorum bence gayet normal