Kizlar dogum yapali 4 ay oldu ikinci sezeryanm hicbir sorun yasamadm dikisim cok guzel oldu atlattm derken bugun camasirimda dikis izim yeri gibi sari aknti gordum esime baktirdim cok kotu pisik gibi olmus isilik gibi diyo onlarin sariligi atiyor dedi dikisinde bi aciklik yok diyo ama ben akiyomus gibi hissediyorum basina gelen varmi esimin dedigi gibi olablr mi yoksa 4 ay gecmis olsa bile enfeksyn olablr mi doktora gidiymmi