muhsine3334 Merhaba hanımlar doğum yapalı 46 gün oldu. Lohusalıkta düzenli bit şekilde kanamam bitti. 40. Gün tekrar başladı ilk 2 gün pembesi olurken sonra yoğunlaştı ve azalıp çoğalıyor bu normal mi bu durumu yaşayanınız oldu mu acaba
cihangirrrr muhsine3334 adet değil doktorum lohusa kanaması 40 günden fazla da sürebilir demişti benim tam 60 gün sürmüştü sizin dediğiniz gibi gitti birden geldi azalıp çoğalıp karışık sekilde
muhsine3334 heygorl adet mi oluyor bu yani normal bir durum mu biraz zorlu bir doğumum oldu yırtılmalarım çok panik oldum iyileşsem doktora gidecem o da geçmedi