aselim0142 ben çok zor olur diye düşünüyordum ama bebeğimden daha çok bana zor oldu zaten yarı gün yedi uyudu uyandı diğer uykusundan kalkarken beni görüyordu bebeğim daha kolay alıştı olumsuz her hangi bir etki görmedim çünkü kalan zamanda gerekirse evimin hiç bir işini yapmadan tamamen bebekle ilgileniyorum oynuyorum konuşuyorum daha bile kaliteli oldu geçirdiğimiz zamanlar hem ben hem de bebek bunalmamış olduk