İkizlerimin 1 yaş tahlilleri için düzce devlet hastanesine gittik rutin kontroller sonrası kan verdik ve çok ağladılar bir kızımın tahlilleri çıkmışken diğer kızımın kanı laboratuvara bile gitmemiş delirdim. Aşağı inip sebebini sormak istedim ama öğlen arasiydi kimseyi bulamadim . Çok sinir lendim ve üzüldüm o kadar agladi ki. Sizce ne yapmam gerekir?