demirsmomy Merhaba herkese, Bebegim 1,5 aylik, anne sutu ile besleniyor. Bazi durumlarda sutumu sagip biberonla veriyorum. Sizler ne kadar biberon kullaniyorsunuz? Ne kadar kullanilmasi oneriliyor bu aylarda? Gorusleriniz ricasiyla 😊
Ruvdem demirsmomy bence kullanmayın burda çoğu anne meme reddi yaşıyor biberondan kaşıkla ya da eds ile verin sütünüzü . 3 aydan sonra çok zorlanırsınız .