Alp-akd aynen kesinlikle bende burda gordukce hergun korkuyordum 4.ay atagı soyle olucak boyle olucak yok cok zor yok cok soyle hergun panikle uyutmaya calısıyordum kızımı stresli stresli bgun uyumıcak keısn yok bgun huysuz olcak kesin beklentiye gırmıstım 😂bosuna stres yapmısım Allaha sukur 4.ay atagı falan filan ole bsey olmadı bncede oyle bsey yok kımsr bosuna strese girmesin🤗