melekubeyd seni o kadar iyi anlıyorum ki bu süreçlerin hepsini yaşadım . Belki burdaki annelerin bir çoğu da yaşamıştır. Bende bir çok kez ağladım onunla. Ama bu bir süreç bırak evin dağınık olsun saçını toplama , 2 hafta yıkanmadığımı bilirim ya o kadar zordu ki . Ama geçiyor ha ne kadar geçiyor dersen çok da değil çünkü zor bebek hep zor bebek maalesef ama rahatlıyorsun bir yerde . Zamanla da alışıyorsun artık tempoya .