Seym_c gözünüzü korkutmak gibi olmasın oğlum 2 yaşına gelene kadar bulunduğumuz ilçede doğal gaz yoktu bende ömrümde kömür soba görmedim çocuktan öncede klima ufo bi şekil ısınıyoduk ama bebek için güneydoğunun soğuğu sobayla klimayla olacak gibi olmayınca soba kurduk 2 kış anamdan emdiğim süt burnumdan geldi tek oda ısınıyo odadan çıkamıyorsun çocuk bi sıcak bi soğuk hastalanır ki sobasız odada mutfakta ağzımızdan duman çıkıyordu yemin ederim soba zaten yakması bi dert odunu taşı getir külünü dök bi dert ilk yakınca oda birden cehennem oluyo sonra birden odun bitiyo ısı düşüyo yok duman attımı zehirlenir miyiz korkusu gece üstünü açsan sabah hipotermi geçirirsin korku filmi gibiydi ille gidicekseniz mutlaka ve mutlaka en azınsan kaloriferli bi eve gidin en azından uzun süre ve tüm odalar aynı sıcaklıkta oluyo bi tanıdığım kaloriferli evde oturuyo sabah ben yakıyorum akşam ev sahibi günde iki kere yetiyo dedi eşiniz kaloriferli ev bulmadan gitmeyin kendinize ve bebeğinize eziyet etmeyin 2 kış çocuğum bi odanın içinde hapis hayatı yaşadı anneme gidiyodum o durumdan kaçmak için 40 gün 45 gün kalıyordum zaten doğuda kış kasım gibi başlıyo mayısın sonuna kadar sürüyo soba yakıyo insanlar ilk bahar son bahar olayı yok birden yaz geliyo birden kış lanet bi durum yani ha bide pisliğini söylemiyorum bile duvarlar simsiyah oluyo perdeler simsiyah oluyor sürekli o sobanın etrafı toz oluyo falan