Fatmanurc Kızlar oğlum 3 buçuk aylık. Gözleri yeşil akıyor çok çapaklanıyor. Bi de sağ göz pınarı kızardı çok hafif bi şişlik var. Doktora gittiğimizde damla verdi 2 gün önce ama hala etki etmedi. Siz yaşadınız mı böyle bişey? Tavsiyeniz var mı?
larindidems Fatmanurc bizimde çapaklanıyodu ama iltihap yoktu ılık suyu kullandığı şampuanından döküp göz pınarlarına masaj yaptım hep yukarıdan aşağıya doğru masaj yapman çok önemli yoksa kolay kolay geçmiyor bebeklik dönemlerinde tıkanıklık olabiliyor bu normal korkma ama hep masaj yap dediğim gibi