Benherseydenoncebiranneyim sizin sütünüz fazlasıyla boldur bebeğinize yetmiştir . Ama sütü sınırda olan birine asla tavsiye etmem . Benim göğüs ucum çok azdı ilk başta kullandım ama sütüm hiç artmadı. Bu biraz kişiden kişiye ve bebekten bebeğe değişiyor . Ama yine de temas adına ben önermem eğer tıbbi bir ihtiyaç yoksa . Bebeğin ağız salyası ne kadar çok memeye temas ederse hem ona ait hastalıklara karşı meme sütün içeriğini değiştirir. Hem de artış sağlar . Meme reddi yapıyor diye uç kullanmayı mantıklı bulmuyorum çünkü her bebek dönem dönem red yapar ve geri döner 22 aylık anne olarak bunu bilirsiniz .