xbebegimx Kizim 7 aylik lokosit +1 ne demek doktora soramadm haftasonu ptesiye kadar beklemek zorundayim , tahlilden anlayan var mi yuksek mi:(
ayisit xbebegimx idrar yolu enfeksiyonu yok gibi duruyor idrarda lökosit 1 çıkması normal 1-5 arası oluyor diye biliyorum. zaten negatif yazıyor orda da maya ve bakterisi de yok 0 yazıyor ama siz doktorunuza sorun belki bebeklerde 1+ farklıdır