HurremSultannn ben 1.5 sene kullandım kafam çok rahattı valla her ay aynı gün vurduracaksın en fazla 3 gün geciktirebilirsin sonrasında etkisi azalır muhtemelen hamile kalanlar da buna dikkat etmediği için kalmıştır ilk kullanmaya başladığımda sene 2019du ve o zaman sağlık ocağından ücretsiz veriliyordu ortalama 1 sene sonra ücretli olmaya başladı o zamanlar 50 tl alıyordum şuanki fiyatını bilmiyorum. Normal regl oluyorsun iki regl arasında ara kanama olabiliyordu akıntı gibi çok az. Bir olumsuz yanı çok az miktarda kanamam oluyordu ve baya koyu renk oluyordu onun dışında bir sıkıntı yaşamadım çok da rahattı benim için