5.5 aylık oğlum 2 aydır beslenmesiyle cebelleşiyorum resmen. 3.5 aya kdar her şey çok güzeldi beni emiyordu iyi kilo alıyordu ne olduysa meme reddetti tamamen bıraktı döndüremedim sağdığımıda içmedi mama başladım ama o da zorla hep uykuda veriyorum. Kilosuna ve ayına göre içmiyo asla. Ben mi sık teklif ediyorum bilmiyorum 150 cc içen 5.5 aylık bebek kaç saat durabilri acaba bende onu merak ediyorum. 150 cc zaten sadece uykuda içirebiliyorum uyanıkken en max gördüğüm 120 cc. Ek gıda tadımı başladım ama onda da asla istekli değil napıcam bilmiyorum çok tombik doğdu ama şuan çok iştahsız hep böyle mi gidecek:( tecrübeli anneler cevap verirse çok sevinirim..