Kızlar 22 aylık oğlum var yaklaşık 1 haftadır aşırı iştahsız en sevdiği şeyleri bile yemiyor😞Zar zor biraz ekmek salatalık karpuz gibi şeyler tüketiyor. 2 yaş krizimi başka birşey mi çözemiyorum. Hastalanacak ondan korkuyorum. Doktora mı götürsem yoksa eczaneden iştah için birşey mi alsam çok kararsızım. Sizce ne yapmalıyım?