Herkese merhabalar,6 Mayıs’ta ertesi gün hapı içtim 18 Mayıs’ta da regl oldum 15 gün erken oldum,normalda 4 gün süren reglim bugün 8. Günü ve bugün çok fazla ağrım var,bu normal mi acaba,erken regl görme olabilir demişti hemşire ama 8.gun ve çok ağrım varr,bilgisi olan yazabilirmi.