ahs648_ bana kalırsa vermeyin benım yegenım de 9 aylık yeni yumurta alerjisi cıktı doktor sok oldu kesti oda vermiyor benım kızın da laktoz olabilir dedı ek gıdada belli olcak bakalım napcam bende bılmıyorum 5 de baslayım diyordum 6 da baslıcam baslamadan giderim bi kafama gore baslayamam alerjiden cok korkuyorum bende bu arada bizde ısılık olduk gecen hafta vallaha alerji sandım doktor ısılık dedı ucu vardı onun gogusunun bı kısmı sadece ama sizde ki alerji oyle anladım zaten 🥹 şey de yapabilirsiniz bi süre bekleyın bence cunku zaman geçtikçe düzeliyor ya bı kac hafta bı vermeyin bakalım sonra yine verın yıne tepki verirse 9 aya kadar kesin yınede siz bilirsiniz 😌