denizdgr Kızlar sanırım kabız oldu bebeğim sert yapıyor kakayi ya acaba diyorum AR mama aliyo onlar koyu kıvamlı ondanmidir ? 3 gün oldu bu mamayı alalı öncelerde bu sorun yoktu ya
denizdgr hry410_ 3 olcak değiştireceğim öbür mamada kusma fazla diye ar ye geçmiştim bu mama da iyi gelmedi sanırım nqpcami sqsirdim
denizdgr ilaydayasmn Bn fransadanim gallia diye bir süt isimler farklı ama AR ler koyu ya belki ondan diye düşünüyom yada belki bebeğime iyi gelmiyo
ilaydayasmn ilaydayasmn denizdgr Eğer katı yapıyorsa zeytinyağı dedikleri gibi geçmiyor ise doktora götürmen de fayda var
hasretsisman2201 denizdgr olur olur yapan var direk zeytinyağı veriyordum ilk günler gaz çıkarsın diye anne sütü verdiğim için kaşıkla verdim