Merhaba arkadaşlar 2 ay 3 gün önce doğum yaptım. Kanamam kesilmedi. Doktorum metiler diye bir ilaç verdi iki gün kesildi. İlaç bitti tekrar başladı. Adet olur gibi devam ediyor. Ameliyatım acil olunca başka doktora sevk edilmiştim erken doğum olduğu için. Bugün ameliyatımı yapan doktorla görüştüm o da duphaston diye bir ilaç verdi. Emzirdiğimi söyledim. Sıkıntı yok dedi. Fakat aklıma takıldı. Bu şekilde bir problem olup kullanan oldu mu emzirirken?