Kızlar merhaba 2 ay 20 günlük bebeğim var emiyor ama genellikle sütüm sağarak veriyorum ne yazikki keşke sıcak sıcak emse ama sadece anne sütü alıyor kızlar size sorum şu oda sıcaklığında bir süt 3 saat durabiliyor oğlum uyurken süt sağıyorum 1 saat geçmiş olunca süt soğuyor özellikle geceleri bazen ılıtıp veriyorum ama geceleri felan yada uyanıp çok ağlıyor direk veriyorum soğuk süt içiyor diye vicdan çekiyorum benim gibi olan var mı biberon direk veriyorum diye gaz yapıyor soğuk içiyor diye çok kötü hissediyorum kendimi