Merhaba kızlar bebeğim hem emziriyorum hem de sütüm yetersiz olduğu zaman mama veriyorum burdan okuduğum kadarıyla anne sütü içen bebekler için ayrı bir mama varmış bilen var mı acaba kullanan birde mamanın ömrü ne kadar bitmese bile nekadar süre kullanmalıyız