Sevo1234 Merhaba ben hiç doğum kontrol habi yememisim adet duzensizligim yüzünden doktor verdi bı tane yedim diğer gün adet oldum bı tne bile.kacmamasi lazımmış markası yazz sizce skinti olurmu?