Bebeğim 20 aylık olacak. Yaklaşık 3,5-4 aydır kilosu aynı. Kilo almıyo ama vermiyoda. 13 kilo. Boyu sürekli uzadığı için sanki zayıflamış gibi gözüküyo her gören aa zayıflamış diyo ama sürekli tartıyorum sabit 13kg. Boyuda 89-90cm. Kilo almaması normal mi genel kan tahlili yaptırmıştık bi eksiklik sorun yoktu. İştahıda normal öyle abartı değil 3 gün yerse 2 gün az yiyo. Genele göre boyu kilosu normal olduğu için çok takılmıyodum bu duruma ama herkes zayıflamış dedikçe düşünmeye başladım