PrensesAnnesi0 Kendimi gördüm sizde 😞 6. Ayda ek gıdaya başladım tadımlarla herkes geç kaldın yemez etmez dedi ama çok iyiydi yoğurdu meyveyi sebze pürelerini çok severdi iki hafta sevdi sonra hiç bir şey yemez oldu ağzını açmıyor, püskürtüyor, başını çeviriyor 🤦🏻♀️ Çok heyecanlıydım ek gıdaya başlarken şunları pişireceğim çok sevecek hemen ağzını açıp hepsini bitirecek diye ama nerdee 😣 İki hafta önce 4 gün ara verdim o günden beri pes etmedim günde 3 öğün ek gıda veriyorum bazen yemiyor bazen bir iki kaşık yiyor o iki kaşığa bile çok seviniyorum artık ama bırakmayacağım yese de yemese de teklif edeceğim 3 öğün