elifnazkarako Merhaba, bebeğim 4 aylık. Hem anne sütü hem mama veriyoruz. 4 gündür kakasını yapamıyor. Ikınıyor ancak çıkmıyor. Poposuna zeytinyağı sürdüm, bir kaşık da içirdim ama hala çıkmadı. Doktora gitmeli miyim? Yoksa 1 hafta olana kadar beklemeli miyim?