kubraF evet canım 11 de yatardı bu 4. Aydan önceki düzenimiz 4. Ayda mahvoldu suan saat bası kalkıyor gece.
3 aylıkken 11 de ytar 3 buçukta kalkar sonra 5 bucuk 7 bucuk 8 bucuk 9 gibi uyanırdı. Gündüz uykularımız çok şükür değişmedi 11 de uyur 1 saat, sonra 2 de tekrar uyur 2 saat, 6 gibi bidaha uyur 1 saat, 8 bucuk gibide yarım saat falan uyuyor sonra 10 bucukta emziriyorum 11 gibi dalıyor. Benim oglumda gündüz hiç uyumayan bir bebekti bütün gün mahvoluyordum cok sükür gündüz uyuyunca rahat ettim biraz eminim seninki de düzene girer