Ayni durum bizimde başımıza geldi 2 doktora gittik 1.nemlendirici krem verdi 2.si ise hic bisey sürme sadece yıka yüzünü geçer normal bisey dedi aynen öyle yaptım 1 haftada geçti arada sıcak basınca da oluyor emerken malum çok terliyorlar en azından benimki öyle:)