Kızlar Bodrum’da olup da hoş geldin bebek kampanyasından yararlanan var mı? Ben başvuru yaptım onaylandı pazartesi günü geliyorlarmış. Ne getircekler acaba çok merak ediyorum 😂 ihtiyacım olduğundan değil internette gördüm de bazı yerlerde bayağı bişeyler götürüyorlarmış ki her annenin hakkı bu nerde olursanız olun başvuru yapın bence 🤗