Arkadaşlar yeğenim 2 yaşında yeme bozukluğu var hiç bir şeyi yemiyor yediği herşeyi tükürüyor ağzında biriktiriyor sonra tükürüyor hiç bir şekilde boğazından geçirmiyor ablam kafayı yemek üzere sizde böyle bir şey oldu mu lütfen yardım edin , aşırı da zayıfladı yemek yemediği için hatta hasta olduğunda ilaçları dahil içmiyor biz 5 kişi tutup burnunu kapatıp gene içirmeye çalıştık ama yok yani, nasıl bir yol izleyelim neler yapabiliriz yardımcı olursanız çok sevinirim