eylulcakir Canım benim kim yavrusuna zarar gelsin ister? Ama bulunduğum semtte, kaç kere kediye tecavüz eden duydum. Bunlar elini kolunu sallayıp gezerken, herhangi bir ceza almazken, köpekler konusunda neden kolaya kaçılıyor? Lafa gelince herşeylere paraları var. Ülkemizde mülteci gibiyiz. Ama iş köpeklere gelince, uyutalım. Adalet bunun neresinde?