Herkese merhabalarrrr şimdi şöyle ki ilk kizimda ilk bebek aşırı aşırı kolik bir bebekti hep ağlıyordu gazını çıkarmıyordu o ağlayınca bende oturup ağlıyordum ne zaman gececek nerye kadar kadar böyle devam edecek diye diye kızımı 4 yaşına kadar getirdim ikinci çocuğu uzun süre olmasını istemiyordum şimdi ise iki aylık oğlum var ama bana öyle bir rahatlık gelmiş ki gazı varsa cikarack huysuzlugu gidecek yani kızımda oldugu gibi ağlayıp sızlamiyorum aksine bu günlerin tadını çıkarmaya bakıyorum birdaha bugünleri gelmiyecek diye sizlerde de bu oluyor mu yoksa ben bu kadar mı vurdun duymaz oldum