Kizlar oglum biri evimize gelince agliyor cok bir yere gittigimiz zaman da ayni kucagimdan inmiyor kimsenin kucagina gitmiyor halbuki disari cok cikariz arkadaslarim da eve gelir Ben cok giderim babaanne dedeye boyle herkese boyle yani esimle ben haric Nasil bu yabanilikten kurtulabiliriz :/ oglum yakinda 1 yasinda olacak