aysunbuglem merhaba edırne bıraz tarıhı turıstık bır sehır .Cogu yerde camıler kullıyeler veya gayrımuslımlerın tarıhı yapıları var. ılcelerıne çok uzak bir sehır avm sı falan var ınsanları da komşuluğu da ıyı . Kış ayları çok serttir ılkbahar sonbahar da karadenızden farkı yok . Merıc nehrı kenarı biraz sıvrıler çok oluyor