HilalAnl Merhaba kızlar 6ay oldu dogum yapalı sezeryan dogum yaptım normalde yogun adet görürdüm ama dpgumdan sonra dahada yogun oluyorum normalmi bilmiyorum aynı durumu yaşayan varmı?
deletedmom4842 HilalAnl Evet Doğumdan sonraki adetler yoğun olur ben korkmuştum bu kadar fazla oldu diye
HilalAnl Papatya ben normal şekilde şogusalıgım bittikten 3hafta sonra adetimi görmeye başladım normal seklinde gidiyor sütüm korumadı zamanında geliyor ama aşırı yogun hepsi