Oğlum huysuz bir çocuk sürekli vuran çarpan kıran. Ben artık bize vurmasını geçtim dışarıdan hiç tanımadığımız insanlar şakasına kardeşin bizim olsun bile dese vuruyor . Kardeşine hiç vurmazdi 2 gündür kardeşi oyuncağını alınca vuruyor. Bazen düşünüyorum oyun terapisti gibi Bi yere mi götürsem diye sonra daha küçük kıskanıyordur kardeşini diyorum . Ama kardeşle alakası olmayan şeylerde bile istemediği bisey olunca vuruyor herseyi denedim vurunca aldırış etmedim olmadi vurunca sen çok küçlu Bi çocuksun dedim cok aciyor dedim 1 2 gün tamam yine aynı. Allah elini taş eder anneye babaya vurulmaz dedim aklına geldikçe taş olur elim dedi vurmadı şimdi yine aynı. Vurunca karşılık verdim daha da çıldırdı . Şimdi artk vurunca öfkesi geçene kadar bekliyorum özür dilerim seni anlamdım diyip gönlünü alana kadar vuruyor saçlarımı yoluyor. Ben katlanırım Bi şekilde ama babası sabırsız biri Bir 2 vurunca ses etkesede sonra o da deliriyor ogretemdin çocuğu diyor . Dışarıdan başkalarına vuruyor . Ben ne yapacağımı şaşırdım çok yorucu bir çocuk oldu hiç memnun değil oturduğum yerde arkaslari yok dedim kreşe yazdırdım sınıfa bile girmedi yıktı ortalığı. Çocuklarla oyun oynamak istemiyor . Ne yapmalıyım Bi psikatriste mi götürsem yoksa bu geçici birsey mi . Bazen okuyorum vuran bağıran çocuk otizmlidir diye öyle bisey mi yoksa . Var mı benim oğlum gibi olan çocuk. 1 ay sonra 3 buçuk yaşında olacak