hunilimomy Evet tayinler açıklandı stresin büyük kısmı bitti😎 neredeydiniz nereye gidiyorsunuz? Bizim bu sene çıkmadı ığdır da 1 senemiz daha var peki ya sizler
lina09 hunilimomy Eşim polis Ankara’dayım Van’a çıktı bakalım heyecanlıyım hüzünde var çünkü ailemdem uzağa gidiyorum 🥲
Onesmama Sizin için hayırlı olsun memnunsanız adınıza çok sevindim.Ankara’dan Hakkari Yüksekova’ya gidiyoruz. Eşim asker ben özel bir şirkette çalışıyorum . Yıkıldım adeta ikiye bölündüm maalesef😢
Busrammmm Nacafa biz varız,bizim ki geçen seneden çıkmıştı adıyaman a ama uzatma vermiştik bu yıl geldik çok şükür
bebelinko24 arasdilan 7 senedir Muş’ta çalışıyorum bizim de Antalya’ya çıktı. Şansınıza şehir birazda olsa gelişti 7 sene önce köy gibiydi
Mawimsi limonkolonyasi limonkolonyasi rahat değil mi orası iş yönünden 😊 bende Adıyamanlıyım bizimde tayin Maraş’a çıktı 😍
Elayberosmom limonkolonyasi Adıyaman eski görev yerimiz. Deprem de evimiz yıkılınca tayin istedik. Huzurun kentiydi benim için ☺️
Onesmama hunilimomy ev bulmak kolay mı ?lojman var mı ?nasıl olacak çocuk kreşe gidiyor onun durumu ne olacak kafalarda binlerce soru işareti 😢hayırlısı Allahtan 🤲🏻
Burkiyyy Gonzalezz Siirt merkez olursa çok güzel . Ben siirtliyim ilçelerin çalışma şartları nedir bilmiyorum ama merkezi güzel