SweetMom__ biz tayin göreli 2 yıl olacak 🥲eşimi zor tutuyorum ama doğuya gitmemesi için, bu sene geçti önümüzde ki maçlara bakıcaz artık 😂çok zor ya şehirden şehire gitmek gerçekten. Tüm tayinci arkadaşlar kolaylıkla atlatır bu süreci inşallah , Allah yardımcıları olsun