Arkadaşlar bebeğim aptamil mama kullanıyorum önceleri emziriyordum sık sık ondan gaz oluyor sanıyordum lakin 2 gün emzirmedim yine gazdan durmadı gaz yapmayacak ve kilo aldıracak mama önerisi olan var mı birde aptamil mama gaz yapan oldu mu sadece bize mi yaptı acaba ?