Aşkolar kardeşimin stajı bitti bu dönem
Staj gördüğü büro yönetimi kadrolu gelip çalışmak istersen çalışabilirsin demiş
Meslek olarak tarım memuru yani masa başı iş teklif etmiş
Ailenle maaş konusunu konuş nekdr istiyorsan şöyle demiş ama tarım memuru nekdr maaş alır bilemiyoruz
Sizce nekdr maaş söylemeliyiz ?