ada99 şeker zehirdir. Bunun lamı cimi yok. Bunu tatlı aşığı bir insan olarak söylüyorum. Tatlıya düşkün olduğum için ben bile sık sık kendimi uzun süreli sıfır şeker detoksuna sokuyorum önünü alabilmek adına. Kaldı ki bahsettiğimiz el kadar bebekler. İlk 2-3 sene organlar gelisimini tamamlayana kadar sıfır şeker, sonrasında ise en azindan kontrollü bir süreç önemli. Ben öyle yapıyorum. 🍀 Biz buyuttuk ne oldu diyenlere de korkunc bir şekilde artan diyabet, kanser, obezite, daha erken yaslarda baslayan alzheimer vakalarini örnek verebilirsiniz veya hiç muhatap olmayabilirsiniz ben genelde ikincisini yapıyorum 🤗