Defnemmm1 hayırlısı olsun kızıltepe mardine göre çok sıcak 🥹
Kıziltepe beklerken Mardin Nusaybin geldi
Morbel Mardin’in neresi bizde artukluda oturuyoruz eşim orda görev yapıyor