Puzlumutink merhaba kuşadasında görev yapıyorum bende yazları çok yoğun branşı ne eşinizin bilmiyorum ama yoğun çalışıyor polis burda kışları da artık eskisi gibi sakin geçmiyor çok göç aldı kiralar da çok yüksek ama deniz kenarı olsun gezeyim okul imkanı daha iyi olsun derseniz Kuşadası didime göre sormak istediğiniz bişey olursa yardımcı olurum 😊